ejalh

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Em - 23 juli 2012 20:31

Åh, vad skönt det var. Att få komma iväg och shoppa loss lite. Bara jag, sambon och sonen. Inga andra som vill gå i andra butiker eller att ta hänsyn till. Ibland är det bäst att åka själva.


Sonen sov till 8 i morse med. Härligt!! Vid halv tio kom vi iväg. A var en ängel hela vägen och när vi kom upp så började vi med IKEA. Där höll de på att bygga om ordentligt. Så det blev inte så mycket att gå och strosa. Men vi fick med oss det vi kom för. Plus lite till =)


Efter IKEA blev det A6. Hittade lite kläder, både till mig och till sonen. Sambon köpte tv-spel. Vi köpte en fm-sändare så att vi kan lyssna på iPoden i bilen. Och så en ny cykelhjälm till A. Så vi fick med oss en hel del hem.


Imorgon bjuder dagen på lite fila på stan med underbara Bea. Sen vet jag inte så mycket mer. Men det är väl så det ska vara på semestern; att man tar en dag i sänder och ser vad den har att erbjuda.


So long!!

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards