ejalh

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Em - 9 januari 2013 20:28

Nu har julen dansat ut. Ja, eller snart i alla fall. Granen står kvar här nere i gillestugan. Men den åker förmodligen ner innan kvällen är över.

Igår så fick jag äntligen städa av hela huset. Nu kan man ta med folk hit igen. =) Alla adventsljusstakar och julgardiner åkte ner. Lite fräscha blommor blev det i köksfönstret med. Härligt!

Hann handla och ta en lunch på stan med igår. Idag har vi dock jobbat. Sonen har varit på dagis. Det har gått bättre än jag trodde. Han var ju ändå borta i 16 dagar. Då kan det ju bli knivigt. Hemma har ju A slutat sova på dagarna, vilket har gjort hans läggningar betydligt lättare. I måndags sov han 45 min på dagis och då tog det åter igen en timme att lägga honom på kvällen. Idag sov han också 45 min på dagis, men läggningen gick fort ändå. Så det får bli lite olika riktlinjer på dagis ett tag framöver. Mån och fre - ingen middagsvila, ons - middagsvila. Sen får vi ju se hur schemat ser ut när vi får nytt i mars.

Det "nya" rummet blir mer och mer klart. Idag kom tavlorna upp och igår fixade vi med det nya "hålet". Nu blir det nog ganska lugnt tills det kommer in lite mer klirr i kassan =)

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards