ejalh

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Em - 11 maj 2013 22:24

Ja visst. Kl 6 hämtade svärmor mig och efter att ha plockat upp svägerskan så styrde vi bilen mot Ullared. Så skönt att komma iväg och göra något själv, utan man och barn.

Ullared ja. Det ÄR stort, men jag blev nog lite besviken ändå. Samtidigt som det kändes som om det tog slut snabbt, att vi hade gått igenom allt fort, så fanns känslan att vi hade missat en hel del. Insåg i för sig att vi hade missat en hel avdelning, men det gjorde inte så mycket. Hade en budget på 2000 kr, och kvittot ovan visar vad jag handlade för. Det är rätt bra jobbat tycker jag. Handlade inte allt jag hade tänkt, men absolut det viktigaste. T.ex kläder till sonen, jackor både till han och till mig. Så visst va jag nöjd med det jag fick med mig hem.

I fredags var jag och sonen igång heeeeela dagen. Var ute på förmiddagen - gick/cyklade till sambons jobb - hämtade bilen - åkte ner till stan och gick i affärer med svärmor och svägerska - fikade på Maxi där sambon slöt upp - handla - hem och äta middag - ut till Bea och kl 21.30 somnade äntligen sonen helt utmattad. =) En härlig produktiv dag.

Imorgon blir det lugnt. Eventuellt cirkus på eftermiddagen. Hoppas vädret är med oss =)

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards