ejalh

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Em - 27 juni 2013 11:58

Jag råkade visst komma med på en sådan igår. =) Eller råkade och råkade, jag var ju inbjuden. Men det visste jag inte förrän på måndag eftermiddag (dumma Facebook). En trevlig middag på Sandsjö Wärdshus. Fläskfileplanka och så lemoncurdglass på det. Mums!! Glassen var klart den bästa =)

Och vad roligt det var att köra dit. Småvägen mellan Landsbro och Sandsjö var grymt rolig att köra. Lite skön musik på hög volym. Det är vad jag kallar kvalitativ egentid. Nu kan ingen säga att jag inte gör något själv. Insåg dessutom när jag åkte hem att jag inte hade tänkt en enda tanke på hur de hade haft det hemma. Och det kallas framgång =)

Idag blir det jobb till stängning. Ska vara kassaledaren och liiiite nervös är jag. Men det kommer nog gå bra. =)

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards