ejalh

Alla inlägg den 18 juni 2014

Av Em - 18 juni 2014 20:15

Och så upp igen. En riktig berg- och dalbana har det varit idag.

Dagen började bra. Körde ett förmiddagspass. Alltid skönt. Har haft rena kändisracet på jobbet. I måndags var Emil Sajfutdinov och köpte snus av mig. Och idag hade jag Johan Franzen i kassan. Lite pirr i magen hade jag allt, men man måste bete sig proffesionellt.

Hemma igen så går jag igenom mailen. Har fått svar på senaste långtidsvärdet. Det var inte alls i närheten av vad jag hade hoppats. Lusten att fortsätta kämpa bara försvann. Varför ska jag kämpa dagligen när jag inte får någonting tillbaka?

Hämtade sambon på jobbet åk åkte direkt iväg för att köpa ny cykel till sonen. Köpte en med stödhjul, men jag vägrar sätta på dem. Enligt sonen kunde vi inte sätta ihop den tillräckligt snabbt och när den väl var ihopsatt så bar det direkt ut till lekparken. Tog en sväng på crossbanan i skogen innan sängen kallade. Men nu vet jag vad jag gör imorgon innan jobbet i alla fall.

#kändisar #emilsajfutdinov #johanfranzen #barncykel #HbA1c

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards