ejalh

Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Em - 10 juni 2014 22:42

En varm och ledig dag. Har hunnit med en del. Det vanliga (städa, handla och fixat studentpresent) men även att sitta ner och bara ta det lugnt och njuta av värmen. För trots att det är påfrestande när det är så varmt så måste man ändå njuta lite. Har tyckt att sonen har varit tråkigt som har velat vara inne, men frågan är om det inte är lite smart ändå. Det är ju rätt tröttsamt att vara ute när det är så varmt.

Kvällen spenderades på motorstadion där vi såg säsongens första och (förmodligen) enda speedwaymatch. Totalkross mot Dackarna, precis som det ska vara. Trevligt sällskap hittade vi med. Sonen var på hugget och såg verkligen fram emot att åka och kolla idag. Han har tjatat heeeeela dagen. Men väl där så pallar han bara 3-4 heat, sen kan han inte sitta still. Och visst måste man släppa lite på tyglarna ibland, men man är ju så rädd att han ska komma bort. Det är så mycket folk. Väl hemma så tar det ca 30 min att lägga sonen, trots att han är jättetrött. Och jag blir så irriterad när jag sitter inne hos honom och han bara far omkring i sängen. Frustrerande är det.

Nåja, imorgon blir det en ledig slappardag. En tripp till tippen blir det sen efter kl 16.

#värme #speedway #elitvetlanda

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards