ejalh

Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Em - 8 juni 2014 20:06

SOOOOL!!!!!!

Vilken helg det har varit! Lördagen spenderades först i Jönköping efter en förfrågan av ett par kompisar som skulle dit. Och som vanligt blev det en aning tjurigt. Varken min sambo eller den andra killen har något tålamod med barnen att tala om. Lite kläder till sonen och lite pyssel från IKEA fick vi med oss hem i alla fall.

Efter Jönköping fortsatte vi hem till samma kompisar. Deras hus var jättefint. Hoppas de kan behålla detta nu. Tredje gången gillt, heter det inte så =P Barnen lekte jättebra ihop och kl 23 var vi hemma, helt slut allihopa.

Idag sov vi till 9. Efter frukost kom jag äntligen iväg och köpte blommor. Planterade dem och hjälpte sedan sambon när han röjde i trädgården. Det har varit ett underbart väder och sambon har klippt ur jasminbusken, och rättat till det gamla potatissallader så att vi kan så gräs där. Nu är det så fint. Har hunnit med att fika på rabarber-och jordgubbspaj tillsammans med svärföräldrarna, grillat för tredje(!) dagen i rad och fått sig en härlig röd solbränna på ryggen.

En helt klart full pott på helg. I morgon väntar en varm arbetsdag, sen två dagar ledigt igen.

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards