ejalh

Alla inlägg den 21 november 2014

Av Em - 21 november 2014 09:40

Åh fredag, och jag är ledig. Efter en rätt så tuff vecka så ska det bli skönt med en ledig helg. Men som vanligt när man är ledig så är det så mycket annat som ska göras.

Veckan började så där. Somnade inte förrän kl 2 på natten till tisdag. Dagen därefter blev väldigt seg. På kvällen fick jag ett spontant besök av en kompis och hennes två barn. Jättetrevligt som vanligt.

Natten till onsdag blev även sen en vaken natt. Somnade halv tre och klockan halv sex ringde väckarklockan. Det var bara att palla sig upp. Hade dessutom lyckats få lock för örat. Så onsdagen blev rätt så tuff.

Igår hade locket i örat typ försvunnit, men istället så hade jag fått hörselnedsättning och ett sus. Bara det inte är tinnitus. Läste att man kan få det om man är stressad eller är sjuk. Funderar på om min sömnlöshet har orsakat detta, men jag tror mer på en vaxpropp som inte vill släppa. Får stå ut i helgen och åka till sjukan nästa vecka.

Helgen är som sagt ledig (från jobbet), men ändå ganska fullbokad. Idag är det opitkerbesök och julbelysningen tänds i stan. Imorgon är det tennislekis för sonen på förmiddagen och sen har sambon bjudit hem sina kompisar på kvällen. På söndag är det julskyltning på stan. Så ledig.... Nja, med modifikation.

#sömnlöshet #lockförörat #fredag #sus #tinnitus

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards