ejalh

Alla inlägg den 23 februari 2015

Av Em - 23 februari 2015 22:10

Nu så, nu är det bara att kämpa på. Fyra arbetsdagar kvar sen är jag ledig i 9 dagar.

Byggkaoset på jobbet blir bara stökigare och stökigare. Men det är sååå roligt. Det jobbigaste är nog att det händer så mycket och jag har ingenting att säga till om. Jag har liksom ingen insikt i vad som händer och sker. Och jag hatar det. Så det blir nog bra med lite semester.

I torsdags "firade" jag och sambon 15 år. Så mycket firande blev det väl inte. Jobbade kväll så vi sågs typ inte på hela dagen. Men faktum kvarstår - 15 år tillsammans. Helt sjukt!!!

Så på jobbet går det bra, på hemmaplan går det bra. På andra områden är det nattsvart. Men man kämpar vidare.

Imorgon blir det tidig morgon. Besök hos ögonläkaren väntar. På kvällen blir det fackmöte. Vuxet liksom!!! =)

#byggkaos #semester #nattsvart #fackmöte #ögonläkaren

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards