ejalh

Alla inlägg den 24 augusti 2015

Av Em - 24 augusti 2015 21:28

Har varit ledig idag. Det har varit skönt. Har haft några ärenden så jag har haft och göra ändå. Var sjukt trött efter middagen så jag råkade visst somna på soffan en stund. Sambon jobbar eftermiddag denna vecka. Får liten egentid på kvällen, men han kommer hem innan jag hinner gå och lägga mig.

Imorgon fyller sonen 5 år. 5 ÅR!!!!!!! Helt sjukt! Min lilla son börjar bli stor. Om ett år börjar han i förskoleklass. Det blir ett litet firande imorgon. Lite gofrukost och så lite tårta innan sambon åker till jobbet. Svärföräldrarna och svägerskan var här i lördags. Vi bjöd på tacos och hemmagjord tårta. Av faster fick han ett pussel och kulor att sätta på ekrarna på cykeln. Av farmor och farfar fick han en cykel. Snacka om glädjen i hans ansikte. Sambon kunde inte montera ihop den snabbt nog enligt sonen. Lyckades få i honom lite middag innan han drog ut i lekparken. Vilken lycklig pojke! Hoppas han blir lika glad för sina kommande presenter.

Ledig imorgon igen. Sen kör vi två dagar med dagspass för att sedan vara ledig i tre dagar. Lovin' it!

#ledigt #5år #födelsedag #cykel

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards