ejalh

Alla inlägg den 25 januari 2016

Av Em - 25 januari 2016 20:13

Kan man sova för mycket? Det är helt sjukt vad trött jag är. Idag så har jag jobbat normal arbetstid, 8-16. Gick och lade mig "tidigt" igår och somnade direkt. Trots det så somnade jag på soffan efter middag och sov 1(!) timme. Och jag är fortfarande trött.

Helgen har varit kanon. Började med en ledig fredag. Det blev städning, lite handling och så en tur på skridskorna för sonen i lekparken. Då det inte blev någon träning i torsdags så kompenserade vi lite med skridskoåkning hemma. På lördagen så kom Bea med sina fyra minsta. Sen på kvällen gick sambon och sonen ut i lekparken och åkte ännu mer skridskor. Avslutade helgen med skridskor i ishallen tillsammans med ett par kompisar. Efter det så var vi och kollade när ett gäng killar körde cross på isen på närliggande sjö. Avslutade med en trevlig middag här hemma med samma kompisar.
Summan av kardemumman: en kanonhelg.

Nu är det bara att ladda för en vecka med många jobbdagar. Är bara ledig imorgon. Men jag har bra tider så det ska nog gå bra. Imorgon ska vi fira svägerskan. Och så blir det lite annat pyssel här hemma.

#helg #trött #ledig #jobbvecka #skridskoåkning #crosspåis

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards