ejalh

Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av Em - 4 oktober 2015 21:19

Oj vad tiden går. Veckorna bara flyger förbi.

Tv-soffan, vilket jävla program. Helt sjukt ju. Ännu roligare blev det när det var en familj från stan med. Som jag dessutom vet vilka det är. Att man går med på att göra något sådant....

Nej men annars har veckan rullat på. Förra lördagen blev det stan tillsammans med Sandra, Elias och Tuva istället för badhuset. När A och jag kom hem tog jag tag i städningen. Efter middagen så dök Bea upp och förgyllde min kväll. Söndagen innehöll hockeyträning och sen inte mycket mer. Men en helt ok helg men lagom mycket aktivitet.

Veckan har innehållit mycket ledigt. Eftersom sambon har varit ledig så har sonen gått på föris tis, ons och tors, 5 tim/dag. Själv var jag ledig tisdag och onsdag. I onsdags var sambon dessutom i Göteborg hela dagen så då var jag helt själv i 5 timmar. Det var gött. I torsdags utnyttjade vi vår barnledighet med att börja rensa ut gästrummet som ska bli barnrum. Och medan jag var på jobbet i fredags så rev sambon garderoben i rummet och reglade upp en kortvägg för extra isolering. När han sätter fart så går det fort.

Sambon var som sagt i Göteborg i onsdags. Där träffade han folk på Elumatic (företaget som är och drar i honom). Det gjorde ju inte valet lättare direkt. Ännu fler frågor dök upp. Men nästa steg är att träffa chefen för hela företaget. Han kommer från Tyskland men vet vem sambon är. Så det bara vänta och se.

Veckan som kommet innehåller många roliga möten. Återkommer =)

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards