ejalh

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Em - 15 oktober 2013 21:22

Imorgon har det gått en vecka sen jag besökte min diabetessköterska. Och ja, jag kämpar på. Har tagit betydligt mer insluin den senaste veckan än vad jag har gjort tidigare. Och blodsockret ligger ju därefter. Har haft riktigt bra värden nu. Lite för många kännigar tycker jag. Vet dock inte om det är jag som räknar fel på kolhydraterna eller om jag har fel insulininställning. Får ta upp det med sköterskan om ett par veckor. Måste ju ändå ge det en chans.


Annars har dagen bestått av det vanliga. Städning och handling. Efter att ha hämtat sambon så åkte vi och köpte det sista till entrén, Nu är det bara färg som saknas, både till utsidan och insidan.


Imorgon blir det förmiddagsjobb. Sen blir det nog fortsatt arbete med entrén. Det är så dagana kommer att se ut nu. Jobb och renovering.    


#diabetes #provtagning #blodsocker #renovering

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards