ejalh

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Em - 23 oktober 2012 21:29

Det var inte så här jag hade tänkt mig att läggningarna skulle bli. Första veckan gick väl som jag ville. Att både sambon och jag var kvar på övervåningen tills sonen hade somnat. Men efter en vecka så var det över. Nu kan sambon gå ner till tv-rummet så fort jag har lagt sonen. Så jag blir kvar och får springa med sonen. På två veckor har sambon lagt sonen två gånger; de två dagar som jag har jobbat sent. Aaaaahhhhhhhh!!!!!!!


Ja ja, idag har jag fått lite egetid. Lämnade sonen på dagis lagom till lunch. Åkte ner till stan och åt med en kompist. Sen styrde jag bilen till Eksjö för ett läkarbesök. Hem igen och hämta sonen innan mellanmålet, handla, lite utetid och sedan hämta sambon. Så dagen har flytit på, som de så ofta gör.


Helgen gick den med. Efter jobbet i lördags så åkte vi ut till ett par kompisar. Det var rätt skönt att åka iväg och inte bara köra på ren rutin som vilken vardag som helst. Vi var hemma till Körslaget och fick se Team Putte ta hem segern. Det var kul. Söndagen var väl mindre rolig. Den började kl halv sju. Då gick sonen och jag upp. Sambon sov till 10 då jag går in i sovrummet för att göra mig iordning för jobbet. Jobbade sedan till 19 och när jag skulle lägga sonen så fick jag ligga bredvid sängen tills han hade somnat.....


Imorgon blir det jobb 9-15 och sen på eftermiddagen hoppas jag på goda nyheter....   

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards